09391079393

مقالات طراحی سایت

ساختار پیلار کلاستر چیست

ساختار پیلار کلاستر چیست

امروزه در دنیای گسترده تولید محتوا پاسخ های مناسبی برای این که ساختار پیلار کلاستر چیست وجود دارد. نیاز به یافتن یک مسیر درست است ما در این پست به بررسی این مطلب میپردازیم.

ساختار پیلار کلاستر و پیلار پیج را کجا استفاده کنیم؟

همان طور که ذکر شد امروزه در دنیای گسترده تولید محتوا پاسخ های مناسبی برای ساختار پیلار کلاستر چیست وجود دارد. نیاز به یافتن یک راهبرد مبتنی بر محتوا که ترافیک یک وب سایت را تا حد امکان افزایش بدهد ساده نیست.

تعامل کاربر که به همان اندازه کلاسترهای تاپیک افزایش دهد نیز دشوار خواهد بود. در چنین حالتی وجود یک موتور قدرتمند که کاربرد پیلار کلاستر را نیز در دسترس دارد آخر نعمت است.

متولیان بهینه سازی موتورهای جستجو مدت هاست از ستون ها و کلاسترها استفاده می کنند. ولی به دلیل انتخاب راهبرد‌های اشتباه هرگز واقعاً به ریشه اصلی آن نرسیدند.

اگر هنوز برای یافتن جواب ساختار پیلار کلاستر چیست تلاش می کنید و هم اگر کاربرد پیلار کلاستر ها به درستی اجرا شوند، گاهی می‌توانند به سئو محتوا آسیب‌ وارد کنند.

با این حال، اگر ستون صفحات به درستی انجام شوند، می‌توانند بازدهی ، ترافیک و تعاملات بیشتر و بهبود یافته را به همراه داشته باشند. به عبارت دیگر، آنها واقعا به سئو کمک می کنند.

صفحات ستون ریشه راهبرد محتوای تولیدی است و اغلب به عنوان صفحه لندینگ اصلی در یک مرکز محتوا به وظیفه خود عمل می کنند.

آنها مهم‌ترین موضوعات محتوا را نمایش می دهند و استفاده کنندگان را با موضوعات مرتبط آشنا می کنند که در این میان ECHO مهمترین آن ها است.

برای انجام خدمات سئو سایت و مشاوره انواع وب سایت ها با شماره زیر تماس بگیرید 

08138254765

پیلار پیج چیست ؟

قبل از پاسخگویی به pillar page به چه معناست، بهتر است بدانیم که پست های ستونی بسیار طولانی تر از محتوای عادی هر ​​وبلاگی است.

در این میان قانون محکم و در دسترسی وجود ندارد. مناسب ترین طول حداقل 2000 کلمه است ولی به یاد داشته باشیم، آنها دارای ساختاری جامع هستند.

نکته قابل توجه آن است که فعالیت صفحات ستون خودکار نیست. این صفحات قدرت خود را از صفحات کلاستری می‌گیرند. آیا مطالبی که بیان شد برای اطلاع از ساختار پیلار کلاستر چیست کافی بود؟

برای آشنایی بیشتر با طراحی انواع سایت ها اینجا کلیک کنید

پیلار پیج را کجا استفاده کنیم

واژه Pillar page به چه معناست؟

برای پاسخ به ساختار پیلار کلاستر چیست، باید گفت کلاستر‌های تاپیک، گروهی از محتوای مرتبط هستند. این مجموعه به طور دقیق حول یک موضوع اصلی موسوم به مدل hub-and-spoke سازماندهی شدند.

هر کلاستر شامل برای پاسخ به سوال Pillar page به چه معناست، باید گفت یک پیلار پیج اصلی است که به آن هاب گویند. این کلاستر ها به وسیله صفحات کلاستری احاطه شدند . مدل کلاستر تاپیک در صورتی مفید است که هدف از راهبرد بازاریابی وبلاگ نویسی باشد.

همچنین هر صفحه کلاستری هر یک از موضوعات فرعی را در سطح بسیار عمیق تری تحت پوشش قرار می دهد. در نهایت هر یک از پست ها به پیلار پیج مورد نظر لینک می شود که در پیلار پیج، می توان به صفحات کلاستر منفرد لینک شود.

در عین حال صفحات کلاستر ممکن است در صورت لزوم به یکدیگر پیوند دهند. پیلار پیج موضوعات را پوشش می دهد، در حالی که صفحات کلاستری عبارات کلیدی خاصی را در آن موضوعات گسترده پوشش می دهند.

الگوریتم گوگل تنها به صفحات وب سایت توجه نمی کند. در این حالت بسیاری از فاکتورها مانند اینکه هر صفحه چگونه به هم مرتبط است را با هم در نظر می گیرد. اگر حجم محتوا زیاد است، پیلار پیج موضوعات مشابه را یکپارچه سازی کرده و یک طرح سلسله مراتبی ایجاد می کنند.

این ساختار سایت را بهبود بخشیده و همچنین بهترین URL را برای جستجوی یک عبارت بر می‌گزیند.

ساختار پیلار کلاستر چیست

رتبه بندی کلمات کلیدی با حجم بالا با پیلار کلاستر: 

آیا اکنون می توانید پاسخ ساختار پیلار کلاستر چیست را بدهید؟

پیلار پیج‌ها با تمرکز بر روی کلمات کلیدی با رویکرد رقابتی و با حجم جستجوی بالا عملیات رتبه بندی را بر عهده دارند، زیرا موضوعات گسترده ای را پوشش می دهند. به این ترتیب، گوگل از محتوای با کیفیت بالا که منعکس کننده این هدف است، پشتیبانی می کند.

هر چه کاربران با یک مفهوم آشنایی بیشتری پیدا کنند، جستجوهای خود را بر کلمات کلیدی خاص تری  متمرکز می کنند. امیدواریم تا اینجا پاسخ Pillar page به چه معناست را دریافته باشید.

از آنجایی که پیلار پیج ها روی بسیاری از مضمون های مرتبط متمرکز هستند، احتمال بیشتری وجود دارد که کاربران در وب‌سایت شما باقیمانده و محتوای شما را مورد استفاده قرار بدهند.

به دلیل ماهیت یکپارچه این ساختار، محتوای پیلار پیج برای دریافت مقدار زیادی Back-Link آماده گردیده است. ما تصور می کنیم تا اینجا به پاسخ ساختار پیلار کلاستر چیست دست پیدا کرده باشید .

 به دیگر سخن در اینجا به عنوان پاسخی برای ساختار پیلار کلاستر چیست، پیلار پیج ها رتبه بندی مناسب تری برای جا‌به‌جایی از طریق پیوندهای داخلی دارند.

برای اینکه کلاسترهای تاپیک در یک وب سایت موثر باشند، لازم است تا از یک راهبرد پیوند داخلی با پشتیبانی مناسب داشته باشد.

پیلار پیج باید به هر صفحه کلاستر از عنوان فرعی مناسب لینک شود. تمامی لینک های داخلی برای سئو کردن محتویات بسیاری لازم است.

با این حال، بسیاری هنوز آنها را به عنوان یک ابزار ناوبری برای رسیدن از بخشی به بخش دیگر در نظر می گیرند!

کاربرد پیلار کلاستر چیست :

پیلار پیج و کاربرد آن

هنوز هم برای پاسخ به ساختار پیلار کلاستر چیست مردد هستید؟

پس اجازه دهید با ذکر یک مثال به جلو برویم. معمولا کلاستر‌های یک تاپیک خروجی حاصل از پردازش تکاملی در روش جستجوی کاربران است.

وقتی آنها در جستجو موضوعی در تاپیک هستند، با یک قسمت تعاملی شامل کلمات کلیدی پرس و جو می کنند.

اگر به دنبال فروشگاه خاصی باشند، فقط کلمه “سوپرمارکت” را جستجو نمی کردند. لیکن، جستجو خود را به شکل مشخص می‌کنند مانند «سوپرمارکت غذای سرد نزدیک من» تایپ می‌کردند.

هر یک از ما برای یافتن پاسخی مناسب برای ساختار پیلار کلاستر چیست، باید بدانیم که الگوریتم های جستجو برای در نظر گرفتن چنین حالتی تغییر کردند.

الگوریتم های گوگل چگونه کلمات کلیدی مورد نظر را پیدا میکنند؟

این الگوریتم نه تنها به کلمات کلیدی یک موضوع تمرکز می کند، بلکه  تمامی موضوعات یا پرسش‌های مرتبط را در مورد آن در نظر خواهد داشت. انواع مختلف سوپرمارکت‌، ویژگی‌ها و مکان‌های جغرافیایی تحت الشعاع این موضوع قرار می‌گیرند. اینجاست که کلاستر های تاپیک وارد می شوند.

در فضایی که برای یافتن جواب ساختار پیلار کلاستر چیست تلاش می کنیم، کلاستر تاپیک مجموعه ای از دانش و محتوا زیر یک چتر واحد است.

فرض کنید یک وب‌ سایت دارای دسته‌بندی برای اینترنت اشیا بود، صفحات فرعی و محتوایی به جنبه‌های مختلف آن اختصاص داده می‌شد.

در این مورد، همه چیز از اتصال تا امنیت جاسازی میشوند و همه تحت یک دسته تاپیک قرار می گیرند. فرض کنید کاربری در حال جستجو برای یک پلتفرم مدیریت هوش مصنوعی باشد.

در این صورت، موتور جستجو به قسمت تاپیک وب سایت منتقل میشود و نتایج جستجو را به طور خاص برای موضوع مدیریت، در کنار سایر صفحات مرتبط، بازمی گرداند. امید که این نگارش پاسخی هر چند کوتاه به ساختار پیلار کلاستر چیست باشد.

برای نحوه سفارش طراحی سایت وردپرس و ساخت انواع وب سایت های اختصاصی با این شماره تماس بگیرید:

09391079393

خلاصه و جمع بندی مقاله ساختار پیلار کلاستر  : 

ما در این مطلب با ساختار کلی پیلار کلاستر و پیلار پیج ها آشنا شدیم در سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس برای کنترل و اجرای فرآیند های این ساختار نیاز به افزونه (پلاگین) یواست سئو از مخزن وردپرس یا دانلود این پلاگین از خود سایت : yoast seo نیاز است.

 لینک مقالات مرتبط : 

سفارش طراحی پلاگین وردپرس

طراحی سایت چیست ؟

طراحی سایت کرمانشاه 

اپلیکیشن PWA چیست؟

طراحی قالب وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *