09391079393

مقالات طراحی سایت

طراحی سایت در شیراز

ساخت سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز می‌تواند با توجه به نیازهای مختلف کسب‌وکارها و همچنین ذائقه مخاطبان محلی صورت گیرد. از آنجایی که شیراز به عنوان یکی از شهرهای تاریخی و فرهنگی کشور محسوب می‌شود، استفاده از المان‌های فرهنگی و تاریخی می‌تواند در جذب مشتری و تحقق اهداف کسب‌وکاری موثر باشد.

طراحی سایت می‌تواند شامل انواع مختلفی از وبسایت‌ها باشد، از جمله وبسایت‌های فروشگاهی، شرکتی، آموزشی، خبری و … .

هر کدام از این وبسایت‌ها نیازمندی‌های خاص خود را دارند که بستگی به نیاز کسب‌ و کار و همچنین مورد استفاده کاربران آن، باید طراحی سایت در شیراز به آنها توجه شود.

امروزه در دنیای کسب و کار مجازی، وب سایت هر نوع کسب و کاری جایی است که کاربران یا مشتریان به آن مراجعه میکنند. طراحی سایت شیراز باید به اندازه ای خوب باشد که بتواند کاربران را با اهداف و خدمات آن برند کاملا آشنا کند.

جالب است بدانید که کاربران در عرض کمتر از 0.5 ثانیه ماندن روی سایت شما تصمیم میگیرند آن سایت را دنبال کنند یا خیر.

پس در واقع سایت شما باید به قدری جذاب طراحی شود تا بتواند ظاهری خیره کننده مخاطب شما را جذب خود کند.

ما در شرکت طراحی سایت آرتاکد یک سایت کاملا حرفه ای (از نظر کدنویسی) و کاملا جذاب از نظر ظاهری برای شما طراحی خواهیم کرد. تا بتوانید با آن کسب و کار خود را بهبود ببخشید. 

طراحی سایت در شیراز چگونه است :

در این ویدیو ما به صورت خلاصه تمامی سوالات متداول درباره طراحی سایت در شیراز توسط شرکت آرتاکد را قرار داده ایم.

شما میتوانید با مشاهده این ویدئو و جست و جو در متن این مقاله در هر قسمت از طراحی یک سایت که سوالی در ذهن دارید برطرف کنید.

در ادامه به بررسی این موضوعات خواهیم پرداخت.

آیا شما هم به دنبال طراحی سایت شیراز هستید؟ بی شک انتخاب بهترین شرکت فعال در این زمینه اهمیت فوق العاده زیادی دارد.

از دیگر خدماتی که توسط گروه طراحی سایت و برنامه نویسی آرتاکد انجام می شود، میتوانیم به ساخت سایت در شیراز اشاره کنیم.

حال شاید شما به دنبال بهترین شرکتهای طراحی سایت هستید که خدماتی مانند: طراحی سایت با وردپرس، طراحی سایت وکیل و همچنین طراحی سایت فروشگاهی در این شهر، ارائه دهند.

نگران نباشید ما تمامی موارد بالا را به شما آموزش میدهیم.

ما یعنی تیم حرفه ای طراحی سایت آرتاکد شما را به طوری کمک میکند تا بتوانید یک سایت ایده آل برای خود طراحی کنید پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید .

 چرا طراحی سایت در شیراز را برای کسب و کار خود انجام دهیم ؟

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز را به گونه ای باید انجام دهید که تمامی اصول برنامه نویسی حرفه ای درون آن رعایت شود.

همان طور که میدانید امروزه به دلیل زیاد بودن شرکت های طراحی سایت در این شهر و سراسر کشور دیگر پیدا کردن یک شرکت ساخت وب سایت حرفه ای که تمرکز خاصی بر روی طراحی سایت در این شهر داشته باشد کمی سخت شده است.

طراحی سایت شیراز را چرا انجام دهیم ؟

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و اینترنتی شدن تمامی کسب و کار ها و رقبای شما هر چقدر کسب و کارتان به سمت و سوی اینترنتی شدن برود به نفعتان است.

یکی از بهترین و حرفه ای ترین روش های پیشی گرفتن از رقبا طراحی سایت است. چون هم بروز ترین امکانات ساخت سایت را در شهر شیراز برایتان مهیا میکنیم هم بستری مناسب برای رقابت با رقبای خود.

حال شما باید یک شرکت حرفه ای ساخت سایت در شیراز که به صورت کاملا اختصاصی در این حوزه فعالیت میکند را پیدا کنید.

ما به شما شرکت آرتاکد را که با یک پشتبانه ی قوی در این زمینه فعالیت میکند را معرفی میکنیم.

شرکت آرتاکد با بیش از 10 سال سابقه در زمینه طراحی سایت وردپرس و برنامه نویسی در شیراز و سراسر کشور آماده همکاری با شما عزیزان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان برای طراحی سایت شیراز با ما در تماس باشید :

09391079393

برای چه نوع کسب و کار هایی میتوانیم طراحی سایت در شیراز را انجام دهیم ؟

از سوالات متداولی که اکثر مشتریان در ذهن دارند این است که کسب و کار آن ها آیا نیازمند طراحی سایت است؟ و یا با داشتن یک سایت حال با وردپرس یا به صورت اختصاصی میتوانند از رقبای خود پیشی بگیرند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت در حالت عادی با هزینه های موجود در بازار امروزی برای خانه و مغازه ها، پیدا کردن یک جای مناسب و پر رفت و آمد، پرداخت کلی هزینه تبلیغ و… 

واقعا برای یک فرد به صرفه ی اقتصادی نخواهد بود. ( مخصوصا اگر سرمایه فرد کم باشد)

اما شما میتوانید با طراحی سایت شیراز و یا هر شهر دیگری خیلی زود تر به هدف خود برسید.

ما این نوید را به شما میدهیم که با ساخت یک سایت حرفه ای در شیراز میتوانید کسب و کار خود را به بالاترین درجه فروش برسانید.

چرا طراحی سایت در شیراز مهم است؟

چرا طراحی سایت در شیراز مهم است

طراحی سایت در شیراز، همانند هر شهر دیگری، بسیار مهم است. طراحی یک سایت حرفه‌ای و کارآمد از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا وبسایت شما نقش حیاتی در اولین تعامل مشتری با کسب و کار شما دارد.

در زمانه اینترنت و تکنولوژی، بسیاری از مشتریان ابتدا به وبسایت شما مراجعه می‌کنند تا اطلاعات لازم را درباره شما و خدمات یا محصولات شما به دست آورند.

بنابراین، طراحی مناسب و جذاب یک وبسایت میتواند تاثیر بسزایی در جذب مشتریان و ایجاد اعتماد به شما و کسب و کارتان داشته باشد.

خدمات طراحی سایت در شیراز توسط آرتاکد:

خدمات طراحی وب سایت در شیراز با آرتاکد artacode

تیم آرتاکد در شیراز با ارائه خدمات متنوع و حرفه‌ای در زمینه طراحی و توسعه وب، بهینه‌سازی و پشتیبانی وبسایت، یک گزینه ایده‌آل برای کسب‌وکارها و افرادی است که به دنبال ایجاد یک حضور آنلاین موثر هستند.

خدمات طراحی سایت شیراز:

تیم آرتاکد با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و استانداردها، وبسایت‌های حرفه‌ای و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو را طراحی می‌کند. خدمات طراحی وب آرتاکد شامل طراحی وبسایت‌های تجاری، شخصی، خبری و وبلاگ‌ها است.

خدمات توسعه وب

با توجه به نیازهای پیچیده‌تر مشتریان، آرتاکد خدمات توسعه وب را شامل پیاده سازی سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS)، سیستم‌های خرید آنلاین و پیاده‌سازی اپلیکیشن‌های وب پیچیده ارائه می‌دهد.

خدمات بهینه‌سازی وب

تیم آرتاکد بهینه‌سازی وب را به عنوان یکی از اصلی‌ترین جنبه‌های یک وب سایت موفق می‌داند. خدمات بهینه‌سازی شامل بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO)، بهینه‌سازی عملکرد وبسایت و بهینه‌سازی تجربه کاربری (UX) است.

خدمات پشتیبانی وب

بعد از راه‌اندازی وبسایت، تیم آرتاکد خدمات پشتیبانی و تعمیر و نگهداری وبسایت را ارائه می‌دهد تا مشتریان بتوانند به بهره‌برداری بلند مدت از وبسایت خود ادامه دهند.

مراحل طراحی سایت در شیراز:

حال که مباحث مقدماتی را پشت سر گذاشتیم، بیایید تا به سراغ مراحل طراحی سایت در شیراز برویم. قطعا این پروسه، ساده نیست.

بی شک برنامه نویسان و طراحان گرافیکی که در این زمینه فعالیت می کنند باید مدت زمان زیادی را صرف آماده سازی سایت شما بکنند.

اولین مرحله طراحی سایت نوشتن قرارداد است. هنگامی که شما به دنبال طراحی سایت هستید، با شرکت مورد نظر باید قرارداد بنویسید و در طی آن همه انتظار های خود از یک وب سایت با کیفیت را ذکر کنید.

در مرحله بعد شما باید پرداخت اولیه را طبق هزینه قرارداد ثبت کنید.

طراحی سایت شیراز چگونه است

بستگی به شرکتی که شما از آن استفاده می کنید طراحی سایت شما می تواند متغیر باشد.

اما به صورت کلی شرکت پس از دریافت پیش پرداخت، کار خود را شروع کرده و نمونه کار اولیه گرافیکی را در اختیار شما قرار می دهد.

پس از تایید شما نمونه کار گرافیکی در اختیار برنامه نویسان قرار می گیرد. تا برنامه نویسان آن را با استفاده از کد های مختلف، به یک نمونه کار واقعی تبدیل کنند.

پس از این مرحله شما باید پرداخت دوم را نیز به اتمام برسانید و آن را ثبت کنید. هنگامی که پرداخت دوم هم ثبت شد، تیم برنامه نویسی بیشتر بر روی قالب اولیه کار کرده و مشکلات احتمالی آن را رفع می کند.

در ضمن، در این مرحله امکان اعمال یک سری تغییرات در جهت بالا بردن سرعت و بازدهی سایت وجود دارد. معمولا تیم ها در این زمینه اطلاعیه های خاصی را در اختیار شما قرار می دهند.

آخرین مرحله ساخت سایت در شیراز مربوط به تحویل قالب است. هنگامی که شما همه مراحل را طی کردید و دو پرداخت را انجام دادید، با ثبت آخرین پرداخت شما می توانید قالب را دریافت کنید.

برای سفارش طراحی قالب اختصاصی وردپرس برای سایت خود همین حالا کلیک کنید

البته، تعداد پرداخت های ایمن شما بستگی به نوع فعالیت شرکت متغیر است. برخی از آنها قبل از شروع پروژه کل دستمزد را دریافت می کنند و برخی هم دستمزد را در دو قسط و در ابتدا و انتهای پروژه دریافت خواهند کرد.

بهتر است که برای مطمئن شدن از این مسئله، قرارداد را بررسی کنید.

طراحی سایت در شیراز را به چند روش میتوان انجام داد؟

روش های طراحی سایت در شیراز توسط تیم آرتاکد

تیم برنامه نویسی ما (آرتاکد) طراحی سایت در شیراز را به دو روش مرسوم انجام میدهد، این دو روش پر طرفدارترین روش های طراحی یک سایت هستند.

1)طراحی سایت با قالب حاضری یا آماده در شیراز :

در کل طراحی سایت با این روش بسیار آسان تر و کم هزینه تر از روش های دیگر است. این روش بیشتر مختص مشتریانی است که میخواهد فقط یک سایت برای کسب و کار خود داشته باشند.

فعالیت این دسته از مشتریان نسبت به افراد یا کسب و کار هایی که بیزنس های گسترده ای دارند کم تر است. شما میتوانید با این روش علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، در زمان اجرای پروژه خود نیز صرفه جویی کنید.

روند طراحی سایت با قالب آماده به گونه است که تیم فنی ما به شما یک سری قالب های حاضری نشان میدهد، و سپس با تایید از سمت شما پروژه شما را استارت میخورد.

2)طراحی سایت به صورت اختصاصی در شیراز:

طراحی سایت به صورت اختصاصی خب همان طوری که از نامش پیداست مختص کارفرما و کسب و کارش است. البته این اختصاصی سازی قطعا هزینه های بسیار بالایی را نسبت به قالب حاضری به همراه دارد.

در واقع این روش مخصوص افرادی است که میخواهند پروژه خود را به بهترین صورت با نام و برند دلخواه خود بالا بیاورند.

تیم برنامه نویسی و طراحی سایت ما با استفاده از تجربه خود در این زمینه و اجرای نمونه کار های موفق میتواند بهترین و متفاوت ترین سایت اختصاصی را برای شما طراحی کند.

نحوه اجرای این نوع پروژه کاملا اشتراکی با کارفرما صورت میگیرد. به طوری که بیشتر نظر کارفرما مهم است تا تیم فنی.

لازم به ذکر است که طرح ها و دیزاین سایت شما به ندرت در دیگر سایت های رقیبتان وجود خواهد داشت.

شرکت آرتاکد در چه مناطق و محله هایی از شهر شیراز طراحی سایت انجام می دهد؟

طراحی سایت در محله های شیراز

شرکت آرتاکد در مناطق و محله های پر رفت و آمد و مهم برای کسب و کار های محلی طراحی سایت انجام میدهد.

از جمله این محله ها و خیابان ها میتوانیم به :

طراحی سایت در عفیف آباد شیراز

طراحی سایت در بلوار پاسداران شیراز

ساخت و طراحی سایت در قصر الدشت شیراز

طراحی سایت در بلوار زند شیراز

طراحی سایت در خیابان ملاصدرا شیراز

و دیگر مناطق مهم در سراسر استان فارس نیز فعالیت راه اندازی سایت را شرکت آرتاکد انجام میدهد.

خصوصیات منحصر به فرد طراحی سایت در شیراز :

امروزه با زیاد شدن شرکت های طراحی سایت شیراز و یا در سراسر کشور و رقابت گسترده آن ها پیدا کردن یک شرکت حرفه ای که بتواند نیاز های ما را در ساخت یک سایت ایده آل بر طرف کند بسیار سخت شده است.

تیم ما یعنی شرکت برنامه نویسی و طراحی سایت آرتاکد سعی دارد تا با سابقه خود در زمینه طراحی سایت تمامی نیاز های شما را در کمترین زمان برطرف کند.

اما خصوصیات منحصر به فرد طراحی سایت شیراز چه می باشد؟

1) ریسپانسیو یا همان واکنشگرا بودن سایت:

خب اولین خصوصیت یک سایت ایده آل ریسپاسیو بودن آن است. اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم که ریسپانسیو بودن یک سایت به چه معناست.

باید گفت: طبق آمار های بدست آمده، اکثر کاربران در فضای مجازی بیشتر مشتاق هستند که باید موبایل جست و جو های خود را انجام دهند.

اگر ما سایتی داشته باشیم که در صفحات کوچک گوشی های موبایل و یا تبلت ها بد نمایش داده شود، به نظر شما میتوانیم اصلا محصولی به آن ها معرفی کنیم.

پس رعایت اصول واکنشگرایی یا ریسپانسیو بودن یکی از مهم ترین خصوصیت ساخت سایت در شیراز است.

2) سئو یا همان بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو :

ابتدا باید بگوییم که اصلا سئو چیست؟ در واقع سئو در لغت به معنای بهینه سازی برای موتور های جست و جو است.

این به معنای  این است که تمامی عواملی که در بهتر جلو دادن یک سایت دخیل هستند به خوبی رعایت شوند.

مانند: بهینه سازی تصاویر موجود در سایت _ ساختار ظاهری سایت _ سرعت لود صفحات سایت و حتی ریسپانسیو بودن سایت ها نیز جز همین موضوع قرار میگیرند.

حال موتور جست و جو گوگل پس از این که فهمید شما یک وب سایت تمام عیار دارید به مرور زمان صفحات شما را درون نتایج خود نشان میدهد.

شما میتوانید از زمانی که صفحاتتان در گوگل به نمایش درآمد با رقبایتان یک رقابت جانانه داشته باشید.

پس دومین خصوصیت نیز در طراحی یک سایت حرفه ای بسیار مهم است و باید رعایت شود.

اگر نمیدانید چگونه سئو سایت خود را انجام دهید، نگران نباشید تیم حرفه ای سئو آرتاکد تا رسیدن به بهترین نتیجه ها در  گوگل شما را همراهمی میکند.

فقط کافی که با شماره روبه رو تماس حاصل کنید. 09391079393

3) همسو بودن با عنوان کسب و کار شما :

از مهم ترین ویژگی های طراحی یک سایت همسو بودن وب سایت طراحی شده با عنوان شغلی شماست.

این بدین معناست که اگر شما یک سایت برای یک فروشگاه اینترنتی میخواهید طراحی کنید، باید سایت شما نشانگر یک فروشگاه اینترنتی باشد به طور مثال یک سایت شرکتی.

از همه اینا مهم تر این است که یک وب سایت کاملا ساده و نامرتبط با عنوان شعلی شما، قابلیت رقابت با رقبای شما را ندارد.

شما باید برای کسب و کار خود یک سایت کاملا همسو با عنوان شعلی خود طراحی کنید در غیر است صورت موفق نخواهید شد.

شرکت ما یعنی تیم حرفه ای آرتاکد با در نظر گرفتن تمامی این موارد یک وب سایت کاملا همسو با عنوان کسب و کار شما طراحی خواهیم کرد.

4) طراحی سایت با استفاده از طرح های سفارشی و اختصاصی :

همان طور که میدانید هر نوع کسب و کاری برای خود یک نام برندینگ دارد. پس بهتر نیست شما سایتی را که میخواهید طراحی کنید، مختص برند شما باشد.

حال فرقی نمیکند که شما صاحب چه نوع کسب و کاری باشید، فروشگاه، شرکت، خدمات رسانی و یا دفتر های حقوقی داشته باشید.

داشتن یک طرح سازمانی عالی میتوانید باعث بهتر دیده شدن و منحصر به فرد شدن شما شود.

طراحان با تجربه تیم بزرگ آرتاکد با دادن مشاوره رایگان و راهنمایی همه جانبه شما یک طرح فوق حرفه ای برای کسب و کار شما میسازند.

5) طراحی سایت با استفاده از حرفه ای ترین تصاویر ممکن:

انتخاب عکس یکی از مهم ترین مواردی است که باید در طراحی یک وب سایت حرفه ای رعایت کنید. این با به صورتی باشد که اگر کاربردی وارد سایت شما شد، با دیدن تصاویر بسیار زیاد سر در گم شود.

حتی اگر وب سایتی از تصاویر کم و بی کیفیت استفاده کرده باشد آن هم بد است.

پس راه حل چیست؟

خب اگر شما طراح سایت در شیراز خود را بشناسید و بدانید که کیفیت و دقت کاری آن ها چه میزان است دیگر نگران سر در گم شدن کاربرانتان نیستید.

تصاویر باید تا حد ممکن با کیفیت _ مختص عنوان شغلی شما _ مورد استفاده در جاهای خاص خود و… باشند.

6) طراحی سایت با استفاده از فونت های شگفت انگیز:

ما نمیتوانیم به قطعیت بگوییم که شرکت ها و طراحان وب سایت ها از فونت های معروف و مناسب استفاده نمیکنند. اما این که بتوانند از فونت های بسیار جذاب استفاده کنند، مشخص نمیشود.

همان طور که اطلاع دارید برای جلب توجه مشتریان خیلی از کسب و کار ها از بنر های تبلیغاتی استفاده میکنند.

حال اگر این بنر با فونتی حرفه ای و خاص طراحی و نوشته شود، تصور کنید چه قدر میتواند ارزشمند تر شود.

در داخل یک سایت نیز دقیقا باید این موارد رعایت شود تا زمانی که کاربران وارد وب سایت شما میشوند، مجذوب فونت های خاص شما شوند.

پس از همین حالا به فکر یک فونت جذاب برای سایت خود باشید.

 طراحی سایت در شیراز چه مزایایی دارد؟

طراحی وب سایت در شیراز و مزایای آن

طراحی سایت در شیراز به شما امکان می‌دهد تا:

  1. حضور آنلاین قوی داشته باشید: با داشتن یک وب سایت حرفه‌ای، مشتریان به راحتی می‌توانند به شما دسترسی پیدا کنند و با خدمات و محصولات شما آشنا شوند. این باعث می‌شود که کسب و کار شما در بازار رقابتی شیراز جلوتر از رقبا قرار بگیرد.
  2. بازاریابی و فروش بهتر: وب سایت شیراز به شما امکان می‌دهد تا به طور مداوم بازاریابی و فروش خود را انجام دهید. شما می‌توانید اخبار و تخفیف‌های ویژه خود را در وب سایت خود منتشر کنید و با استفاده از روش‌های مختلفی مانند تبلیغات آنلاین و بهینه سازی موتورهای جستجو، مشتریان بیشتری جذب کنید.
  3. ایجاد اعتماد مشتریان: یک وب سایت حرفه‌ای و کارآمد به مشتریان شما اعتماد بیشتری می‌دهد. با داشتن اطلاعات کامل و قابل اعتماد در مورد شرکت یا کسب و کار شما در وب سایت، مشتریان به راحتی می‌توانند تصمیم بگیرند و خرید کنند.

در ادامه با چالش های این بخش آشنا میشویم:

طراحی سایت در شیراز چه چالش‌هایی دارد؟

طراحی سایت در شیراز همانند هر شهر دیگری چالش‌های خود را دارد. برخی از چالش‌های مهم طراحی وب سایت در شیراز عبارتند از:

  1. رقابت با سایت‌های رقیب در شیراز
  2. تأمین محتوای مناسب برای مخاطبان محلی
  3. تطابق با استانداردهای فرهنگی و زبانی منطقه

آیا امنیت سایت پس از طراحی سایت در شیراز رعایت میشود؟

جواب این سوال بستگی دارد به چگونگی طراحی سایت شما توسط شرکت طراحی سایتتان.

اگر شرکت یا تیمی که شما طراحی سایت خود را به آن ها سپردید حرفه ای باشند، میتوانند امنیت وب سایت ما را بعد از طراحی آن نیز برقرار کنند.

همان طور که میدانید امنیت یک سایت حتی از طراحی آن نیز واجب تر است. زیرا شما تمامی اطلاعات مربوط به کسب و کارتان میتواند با یک حمله هکری به دست افراد نفوذگر بیوفتد.

در واقع میتوان گفت که امنیت وب سایت ها یک موضوع کاملا حیاتی است. پس از همین حالا با طراحان سایت خود در این باره گفت و گو کنید.

اگر برای خود یک تیم ندارید و یا حتی با شرکت طراحی سایتتان دیگر ارتباط ندارید، میتوانید این کار را به ما یعنی تیم پشتیبانی و امنیت سایت آرتاکد بسپارید.

4 نکته مهم قبل از ثبت سفارش طراحی سایت در شیراز:

نحوه سفارش طراحی سایت در شیراز

طراحی یک سایت حرفه‌ای و موثر در شیراز، امروزه برای هر کسب و کار مهم و ضروری است.

اما انتخاب یک شرکت طراحی سایت در شیراز که بتواند نیازهای شما را برآورده کند، امری مهم و زمان‌بر است.

شیراز، یکی از شهرهای قدیمی و معروف در ایران است و برای کسانی که در این شهر فعالیت می‌کنند، داشتن یک سایت حرفه‌ای بسیار مهم است.

به همین دلیل، انتخاب یک شرکت طراحی سایت در شیراز برای شما امری بسیار مهم است.

اما چه نکاتی را باید برای سفارش طراحی سایت در شیراز در نظر داشته باشید؟

1- نیازهای خود را مشخص کنید:

شما باید قبل از شروع به جستجوی یک شرکت طراحی سایت، نیازهای خود را مشخص کنید.

به عنوان مثال، چه نوع وب‌سایتی نیاز دارید؟ فروشگاه آنلاین، سایت شخصی، سایت خبری و غیره. همچنین در نظر داشته باشید که سایت باید چه قابلیت‌هایی داشته باشد؟

2- تحقیق کنید:

جستجوی یک شرکت طراحی سایت در شیراز برای شما کار سختی نیست. می‌توانید به کمک اینترنت و جستجو در موتورهای جستجو، لیستی از شرکت‌های طراحی سایت در شیراز را برای خود به دست آورید.

سپس می‌توانید این شرکت‌ها را بر اساس قیمت، تجربه و نظرات مشتریان بررسی کنید.

3- تجربه شرکت را بررسی کنید:

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید، تجربه و تخصص شرکت است. شما باید به شرکتی که با آن همکاری خواهید کرد، اعتماد داشته باشید و مطمئن باشید که توانایی انجام کارهای مورد نیاز را دارد.

4- پروژه‌های قبلی را بررسی کنید:

با مشاهده پروژه‌های قبلی شرکت می‌توانید ایده‌ی بهتری از تجربه شرکت و کیفیت کار آن‌ها پیدا کنید. همچنین در نظر داشته باشید که سبک طراحی شرکت باید با نیازهای وب‌سایت شما سازگار باشد.

5- قیمت را مقایسه کنید:

هزینه طراحی سایت در شیراز بستگی به شرکت و نیازهای شما دارد. حتی اگر دو شرکت قیمت مشابهی داشته‌ باشند، کیفیت کار آن‌ها ممکن است متفاوت باشد. بنابراین، ابتدا نیازهای خود را مشخص کرده و سپس قیمت را با توجه به تخصص و تجربه شرکت‌ها مقایسه کنید.

با رعایت این نکات، می‌توانید یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای برای سفارش طراحی سایت در شیراز پیدا کنید و به دنبال رشد و توسعه کسب و کارتان باشید.

اگر طراحی سایت با وردپرس که یک سیستم متن باز است انجام دهیم آیا از نظر امنیتی خطرناک است؟

درست است که وردپرس یک سیستم اپن سورس یا همان متن باز است، اما این دلیلی بر بی امینتی آن نمیباشد. شما میتوانید با خیال راحت برای کسب و کار خود یک سایت وردپرس کاملا حرفه ای و امن طراحی کنید.

اما یک شرط اینجا وجود دارد، آن هم این است که به دست چه کسی این سایت طراحی شود.

اگر به دست یک فرد بی تجربه و تازه کار طراحی شود امکان هک شدن و نفوذپذیری آن بسیار بالا میرود.

اما اگر به دست یک تیم حرفه ای و با تجربه انجام شود، این خطر تا 80 یا حتی برخی مواقع تا 100 درصد کاهش می یابد.

پس به خاطره چند میلیون هزینه ی کمتر برای طراحی سایت خود در شهر شیراز آینده وب سایت و کسب و کار خودتان را به خطر نابودی نیندازید. 

طراحی سایت و مراحل آن چگونه انجام میشود؟

طراحی سایت به پروسه خاصی گفته می شود که در طی آن یک برنامه نویس یا طراح با استفاده از زبان های برنامه نویسی، یک وب سایت با قابلیت های از قبل مشخص شده را برای شما ایجاد می کند.

فرقی ندارد که شما به دنبال یک وب سایت خبری هستید یا اینکه دوست دارید تا یک وب سایت فروشگاهی را ایجاد نمایید.

در هر صورت پروسه طراحی سایت اهمیت زیادی داشته و فقط باید توسط بهترین تیم های ساخت وب سایت صورت گیرد.

با اینکه امروزه شرکت های زیادی هستند که در زمینه بهترین بودن ادعا دارند ولی، شناسایی بهترین تیم ها فقط باید با توجه به اطلاعات خودتان صورت گیرد.

شما باید نمونه کار آنها را مورد بررسی قرار دهید و درصد رضایت کاربرانشان را بسنجید. هرچه یک تیم یا شرکت وضعیت بهتری داشت، کیفیت کاری آن هم بالا تر است.

جالب است بدانید که بهترین شرکت فعال در زمینه ساخت سایت شیراز به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را به مراحل بعدی انتقال دهید. این مسئله هم از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

طراحی سایت با وردپرس در شیراز:

طراحی سایت با وردپرس در شیراز با آرتاکد

طراحی سایت با وردپرس در شیراز، یکی از روش‌های معمول برای ساخت وب سایت‌های حرفه‌ای است. از آن‌جایی که وردپرس یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتواست، بسیاری از افراد برای ایجاد وب سایت‌های خود از آن استفاده می‌کنند.
شیراز نیز به عنوان پایتخت فرهنگی ایران، از استقبال خوبی از اینترنت و دنیای وب برخوردار است. بنابراین، طراحی و پیاده‌سازی سایت با استفاده از وردپرس، در شیراز نیز بسیار محبوب است.
برای شروع طراحی سایت با وردپرس در شیراز، اولین قدم انتخاب قالب مناسب است. قالب باید به برند شما و نوع کسب و کار شما مناسب باشد. همچنین در طرح قالب، رعایت اصول طراحی وب سایت هم بسیار مهم است.
هنگام انتخاب قالب، بهتر است از یک طراح ماهر و باتجربه در این زمینه کمک بگیرید. این کار به شما کمک می‌کند تا یک طرح کاملاً حرفه‌ای و با کیفیت برای سایت خود داشته باشید.
پس از انتخاب قالب، می‌توانید محتوای وب سایت خود را طراحی و اضافه کنید. این محتوا ممکن است شامل مقالات، عکس‌ها، ویدیوها و اطلاعات مربوط به کسب و کار شما باشد.
همچنین، از افزونه‌های مختلفی که برای وردپرس موجود است، استفاده کنید تا وب سایت خود را با ویژگی‌های اضافی مثل فرم تماس، ماژول‌های جستجو و … صفحه‌بندی وب سایت خود را بهبود بخشید.
در کل، طراحی سایت با استفاده از وردپرس در شیراز، یکی از راه‌های بهترین و رایج‌ترین برای ایجاد وب سایت‌های حرفه‌ای است.
با انتخاب یک قالب مناسب و استفاده از افزونه‌های برتر، می‌توانید یک وب سایت حرفه‌ای و بسیار باکیفیت برای کسب و کار خود در شیراز ایجاد کنید.

طراحی سایت حرفه ای در شیراز :

طراحی سایت حرفه ای در شیراز توسط آرتاکد
طراحی سایت حرفه ای در شیراز، یکی از مراحل اصلی در ایجاد یک برند معتبر و ثابت برای هر کسب و کار است. برای داشتن یک وب سایت زیبا و کارا، بسیاری از ابزارها و روش‌های پیچیده وجود دارد و انتخاب یک طراح وب سایت حرفه‌ای می‌تواند به شما کمک کند تا در این زمینه موفق شوید.
یکی از مؤسساتی که در زمینه طراحی سایت وب حرفه‌ای در شیراز فعالیت مینماید، شرکت آرتاکد می‌باشد. این شرکت با استفاده از طرح‌ها و ابزارهای پیشرفته، به نحوی طراحی وب سایت‌هایی را که با توجه به نیازهای مخاطبان و هدف کسب و کار شما طراحی شده‌اند، به شما ارائه می‌دهد.
طراحی الگویی وب سایت با استفاده از دیدگاه‌های تکنولوژی و طراحی به روز، یکی از مهمترین نیازهای هر کسب و کار است. آرتاکد، با ارائه خدمات حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت در شیراز، به شما کمک می‌کند تا بهترین نتیجه را در دسترس داشته باشید.
در نهایت، با طراحی یک وب سایت حرفه‌ای توسط شرکت آرتاکد در شیراز، شما می‌توانید برند خود را در بازار بهتری نشان داده و موفقیت خود را به افزایش ببخشید.

از مزایای طراحی سایت حرفه‌ای در شیراز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. جلب توجه مشتریان محلی: با طراحی یک وبسایت بر اساس شرایط و فهم درست از بازار محلی، می‌توانید بهترین راه‌ حل‌ها و استراتژی‌ها را برای جذب مشتریان محلی پیدا کنید. این امر می‌تواند منجر به افزایش برخورداری از مزایای رقابتی بیشتر در بازار شود.
  2. افزایش نفوذ در بازار آنلاین: وجود یک وبسایت حرفه‌ای و قوی می‌تواند کسب و کار شما را در فضای آنلاین تبلیغ کند و باعث افزایش نفوذ در بازار محلی و بین‌المللی شود. مشتریانی که از سایر شهرها و کشورها به شیراز سفر می‌کنند، به راحتی می‌توانند از وبسایت شما استفاده کنند و خدمات یا محصولات شما را دریافت کنند.
  3. ارتقای تجربه کاربری: با طراحی یک وبسایت حرفه‌ای و کاربرپسند، تجربه کاربری بهتر برای بازدیدکنندگان فراهم می‌شود. این امر می‌تواند منجر به افزایش رضایت مشتریان، کاهش نرخ بازگشت و افزایش میزان تبدیل شدن بازدیدکنندگان به مشتریان وفادار شود.

آیا شرکت آرتاکد طراحی سایت در شیراز را با وردپرس انجام میدهد؟

ساخت وب سایت با وردپرس در شیراز

قطعا بله، زیرا یکی از مهم ترین خدمات مجموعه آرتاکد طراحی سایت وردپرسی است. زمانی که هر مشتری با تیم ما تماس برقرار میکند، یکی از گزینه های طراحی سایت ارزان ما وردپرس است.

طراحی سایت با وردپرس به دلیل هزینه کمتر و سرعت ساخت بالا تر بیشتر مورد پسند کاربران و کارفرما ها است.

تیم آرتاکد در این زمینه توانایی خاصی دارد، زیرا علاوه بر طراحی سایت وردپرس، طراحی قالب اختصاصی وردپرس و طراحی افزونه اختصاصی برای وب سایت های وردپرسی نیز انجام میدهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر  و مشاوره رایگان طراحی سایت با وردپرس و خدمات آن با شماره زیر تماس بگیرید: 

08138254765

تیم طراحی سایت آرتاکد در شیراز چه مدل سایت هایی را طراحی میکند؟

تیم آرتاکد به صورت حرفه ای چندین مدل از وب سایت هایی را که به نظر کاربران و کارفرما ها بسیار مهم هستند را در شهر شیراز طراحی میکند. از جمله این وب سایت ها میتوانیم به : 

طراحی سایت فروشگاهی در شیراز : 

در واقع بیشتر افراد در دنیای دیجیتال امروزی خرید آنلاین محصولات را به خرید حضوری ترجیح میدهند. دلیل این نوع تغییر سبک زندگی را میتوانیم به، وجود ترافیک _ شلوغی بازار ها _ به روز شدن فضای مجازی و… اشاره کنیم.

همان طور که میدانید راه اندازی یک کسب و کار فروشگاهی به صورت حضوری دردسر های زیادی دارد.

خیلی از افراد به دلایل مختلفی مانند نبود مکان مناسب _ هزینه های حمل و نقل کالا ها و… توانایی تاسیس یک مغازه یا فروشگاه را ندارند.

با این تفاسیر شاید شما هم به فکر راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی باشید تا بتوانید محصولات خودتان را در آن به فروش برسانید. 

برای خلاصی از تمامی مشکلات بالا پیشنهاد میکنیم اقدام به راه اندازی یک سایت فروشگاهی در شهر شیراز کاملا حرفه ای و مشتری پسند کنید.

این سایت دارای یک جدول قیمت گذاری نیز هست.

طراحی سایت وکیل یا سایت های حقوقی در شیراز : 

یکی دیگر از خدمات شرکت آرتاکد طراحی یک سایت کاملا حرفه ای برای وکلای محترم می باشد. شاید شما یک وکیل ذبده و حرفه ای در کار خود هستید، اما هنوز در فضای اینترنتی معروف نیستید.

پس باید این را بدانید که در چند سال اخیر مراجعه افراد برای پیدا کردن یک وکیل خوب در بستر اینترنت بیش از 4 برابر افزایش یافته است. 

این نوع جست و جو ها بیشتر در شهر های تهران_ اصفهان_ کرج_ مشهد_ شیراز و… رشد چشم گیری داشته است.

شما میتوانید با طراحی یک سایت حرفه ای حقوقی در شیراز به تمامی سطح کشور خدمات حقوقی مرتبط با کار خود را ارائه کنید.

این کار نتها در هزینه هایی مانند اجازه دفتر_ رفت و آمد بیش شهری_ و… صرفه جویی کند بلکه میتواند در راحتی انتخاب هر پرونده به شما کمک شایانی کند.

طراحی سایت شرکتی در شیراز : 

یک شرکت هر چه قدر در فروش محصولات و ارائه خدمات خود به صورت حضوری قوی باشد، اگر در فضای مجازی نامی از برند خود نیاورد مطمئن باشید که بیش از نیمی از مشتریان خود از دست خواهد داد.

راه اندازی سایت شرکتی در شیراز میتواند گزینه مناسبی برای این نوع شرکت ها که در بستر وب فعالیتی ندارند باشد.

اگر شما هم مدیر یک کسب و کار و یا یک شرکت بزرگ و یا حتی کوچک هستید، حتما اقدام به طراحی یک سایت شرکتی برای خودتان کنید. تا با مطرح شدن در سطح فضای مجازی بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید.

طراحی سایت پزشکی در شیراز:

یکی از خدماتی که مورد نیاز تمامی مردم سراسر کشور است، یک درمان پزشکی است. اگر شما یک پزشک و یا یک کادر درمانی دارید. میتوانید برای ارائه خدمات خود به مردم ( به صورت 24 ساعته ) یک سایت پزشکی در شهر شیراز راه اندازی کنید. 

البته همان طور که میدانید اگر شما اگر بروی سئو سایت خود کار کنید میتوانید در سراسر کشور و یا سطح بین المللی سایت خود معروف کنید و خدمات خود را به تمامی افراد ارائه کنید.

برخی از خدماتی که در راه اندازی  سایت پزشکی در شیراز می توانید ارائه کنید : ارائه نوبت دهی آنلاین_ در خواست های بیماران برای مراجعه به پزشکان مرتبط با بیماری خود_ ارائه خدمات برای مشاوره آنلاین و…

طراحی سایت خودرو در شیراز:

یکی از مشاغل پر طرفدار مراکز تخصصی خودرو ویا کارخانه های تولیدی خودرو سازی است. بیشتر افراد برای خرید لوازم جانبی خودرو خود به 10 ها مغازه دار مراجعه میکنند.

اما غفل از این که میتوانند با یک سرچ ساده بهترین قطعات خودرو خود را با هر نام و برند خاصی در بستر وب پیدا کنند.

اگر شما صاحب یک کسب و کار حضوری در زمینه زمینه قطعات خودرو و یا خودرو سازی هستید، میتوانید با طراحی سایت خودرو در شیراز برای خود یک کسب و کار کاملا آنلاین با فروشگاه 24 ساعته داشته باشید.

طراحی سایت بیمه در شیراز:

اگر شغل شما نیز در شیراز در زمینه بیمه است. چه به تازگی این کار را شروع کرده باشید و یا چه در این زمینه با تجربه باشید. طراحی سایت بیمه در شیراز میتواند به کسب و کار شما حیات بخشد.

در واقع راه اندازی یک سایت در فضای اینترنت میتواند مشتریان شما را چندین برابر کند. همان طور که میدانید در چند سال اخیر رفتار مشتریان در این بخش کمی متفاوت شده است.

به طوری که مشتریان دفتار بیمه اغلب ترجیح میدهند که از خدمات آنلاین استفاده کنند، تا خدمات حضوری. بنابراین شما میتوانید با راه اندازی یک وب سایت در شهر خود یعنی شیراز از همه جهت نیاز های مشتریان خود را چه حضوری و چه مجازی بر طرف کنید.

طراحی سایت بانکی در شیراز:

در واقع صنعت بانک و بانکداری از زمان های گذشته تا به امروز بسیار رونق گرفته است. در این چند سال اخیر که خدمات طراحی سایت برای انواع مشاغل راه اندازی شد، بانک های سراسر کشور از جمله شیراز نیز برای خود اقدام به این کار کردند.

طراحی سایت بانکی در شیراز میتواند با عملکرد های جدید مطابق نیاز مشتریان آن ها با خدماتی به روز بیشتر آشنا کند.

شما با راه اندازی یک وب سایت بانکی در بستر اینترنت میتوانید مشتریان و کاربران بالقوه خود را به بالفعل تبدیل کنید.

طراحی سایت آموزشی در شیراز :

یک سایت آموزشی می تواند یک پلتفرم بسیار گسترده و تعاملی برای اطلاع ارسانی و ارتباط با کاربران باشد. در واقع این پلتفرم آموزشی به درد افرادی همچون: دانشجویان، استادان، دانش آموزان، والدین و تمام افرادی که مشتاق به یادگیری هستند میخورد.

طراحی سایت آموزشی در شیراز باید به صورت کاملا حرفه ای سازماندهی شود، تا تمامی کاربران به راحتی بتوانند هر آنچه میخواهند یاد بگیرند را پیدا کنند.

تیم آرتاکد با نمونه کارهای موفق در زمینه ساخت پلتفرم های آموزشی برای اساتید و تیم های آموزشی مختلف میتواند بهترین انتخاب شما باشد.

هزینه و قیمت طراحی سایت در شیراز :

هزینه و قیمت راه اندازی سایت در شیراز

قیمت طراحی سایت در شیراز چه قدر است؟ دیگر همه ما می دانیم که شناسایی و استفاده از بهترین شرکت در جهت ساخت وب سایت، یک مسئله مهم است.

طراحی سایت به پروسه پر اهمیت و جالبی گفته می شود که در طی آن شما یک وب سایت با تمام امکانات را دریافت می کنید.

جالب است بدانید که امروزه شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. ولی، اگر بازدهی سایت و سرعت آن برای شما اهمیت دارد.

حتما باید به دنبال استفاده از خدمات بهترین و قوی ترین تیم های فعال در این زمینه باشید تا با هیچ مشکل خاصی مواجه نشوید.

عوامل مختلفی در قیمت طراحی یک سایت تاثیر میگذارد:

  1. اختصاصی یا آماده بودن
  2. اضافه کردن امکانات مختلف در سایت
  3. چگونگی طی کردن مراحل
  4. مدت زمان طراحی و…

متاسفانه مشخص کردن هزینه طراحی سایت در شیراز یک مسئله غیر ممکن به حساب می آید.

امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و هر کدام از آنها یک تعرفه خاص را برای طراحی سایت در نظر گرفتند.

یکی از مهم ترین عوامل و فاکتور هایی که می تواند هزینه طراحی سایت در شیراز را تحت تاثیر خود قرار دهد، سختی پروژه است.

هرچه سایتی که شما به دنبال آن هستید سخت تر باشد و امکانات بیشتری را در خود جای داده باشد، قیمت طراحی آن هم بالا تر می رود.

البته، با استفاده از خدمات بهترین و قوی ترین شرکت های فعال در این زمنیه شما می توانید با پرداخت هزینه ای مناسب، کیفیت کاری بالایی را نیز دریافت کنید. 

مراحل درخواست انجام طراحی سایت در شیراز چگونه است ؟

مراحل درخواست ساخت وبسایت چگونه است

در واقع این سوال که چگونه اقدام به طراحی سایت در شیراز کنیم، سوال خیلی از کارفرما ها است. 

حتی خیلی از افراد از خود میپرسند که چگونه باید درخواست ساخت یک سایت کاملا اصولی و حرفه ای را ثبت کنیم؟ شاید این پرسش ها برای شما هم اتفاق افتاده باشد. پس با ما همراه باشید تا به بررسی این پرسش ها بپردازیم.

شما قبل از هر اقدامی برای سفارش طراحی سایت خود باید یک شرکت حرفه ای سازنده ی وب سایت پیدا کنید.( با تمام ویژگی های مثبتی که دارند و..)

پس از این که از یک شرکت معتبر مطمئن شدید حال باید برای ثبت درخواست خود اقدام کنید. شما میتوانید به روش های مختلف اقدام به درخواست ساخت سایت برای کسب و کار خود کنید از جمله روش ها میتوان به :

  1. از طریق گوگل طراحی سایت در شهر مورد نظر خود را سرچ میکنیم و نتایج اول تا سوم را مورد بررسی قرار میدهیم.
  2. از طریق شبکه های اجتماعی مانند : اینستاگرام _ تلگرام _ واتساپ و….
  3. روش دیگر از طریق فرم های ثبت نامی درون وب سایت ها است به طوری که برای ثبت سفارش باید شماره خود را در فرم ها قرار دهید و سپس منتظر تماس شرکت مورد نظر باشید.
  4. از طریق سایت های ثبت آگهی مانند پونیشا و ای استخدام و…

برای ثبت سفارش ساخت وب سایت چه سوالی را از اپراتور ها و مشاورین بپرسیم؟

از جمله سوالی های مهمی که باید حتما از مشاورین بپرسید: 

  1. قیمت طراحی سایت با جزئیات 
  2. ویژگی های منحصر به فردی که برای یک سایت قرار می دهند
  3. مدت زمان طراحی یک سایت چه قدر است
  4. آیا پس از ایجاد یک سایت پشتبانی از طرف شرکت سازنده هم صورت میگیرید؟ و…

نکته مهمی که در این قسمت مورد توجه قرار میگیرد این که شما ابتدا باید مشخص کنید با چه نوع سیستمی میخواهید طراحی سایت برای کسب و کار خود انجام دهید چون هزینه های ساخت سایت های اختصاصی با پنل های آماده متفاوت هستند.

به دلیل نوسان های قیمت در تمامی حوزه های سایت برای اطلاع از بروزترین قیمت های همین حالا با این شماره تماس بگیرید: 09391079393

ما چرا باید برای کسب و کار خود یک سایت بسازیم؟

دنیای امروزی روز به روز به سمت اینترنتی شدن میرود، و شما باید به فکر اینترنتی کردن کسب و کار خود باشید.

اگر نگاهی به دور و بر خود کنید بیشتر افراد اجناس و یا خدمات خود را در بستر اینترنت به مردم ارائه میدهند.

حال با خودتان فکر کنید که اگر برای خود یک سایت اینترنتی نسازم، آیا میتوانم با رقبای خودم در هر زمینه کاری رقابت کنم؟

چند دلیل محکم برای طراحی یک سایت اینترنتی :

  1. تمامی افرادی که میخواهند فروش خود را در زمینه آنلاین حداقل 4 برابر کنند. یک سایت برای خود طراحی میکنند.
  2. بیش از 40 میلیون نفر در کشور ایران در فضای مجازی به دنبال خرید اجناس خود میگردند.
  3. طراحی یک سایت در شیراز خلاصه نمیشود بلکه در تمام سطح کشور و خارج کشور نیز منتشر میشود. و….

تنها راهی که میتوانید با آن از رقبای خود پیش بگیرید طراحی سایت است. پس حتما از همین حال به فکر راه اندازی یک سایت برای کسب و کار خود کنید.

برخی موارد پیش نیاز که باید قبل از طراحی سایت در شیراز بدانید:

انتخاب هاست و دامین مناسب

همان طور که میدانید طراحی سایت نیازمند خلاقیت در روند ساخت آن دارد. این خلاقیت باید شامل یک سری چارچوب های خاصی باشد، تا بتواند علاوه بر به روز بودن نیاز کاربران را نیز رفع کند.

حال در ادامه برخی از پیش نیاز های مهم که باید در داشتن یک سایت حرفه ای رعایت کنید به شما معرفی میکنیم.

  1. انتخاب یک هاست یا فضای میزبانی برای وب سایت خود :

ابتدا بگوییم که هاست به فضایی گفته میشود که بروی سرویس ارائه دهنده خدمات اینترنتی قرار میگیرید. فضای هاست بستگی به نیاز هر کارفرمایی متفاوت میباشد. که از 10 مگابایت شروع و تا 100 ها گیگابایت نیز ارتقا پیدا میکند.

هاستی که شما خریداری میکنید، دلیل نمایش صفحات سایت شما می باشد. پس اگر شما هاست برای وب سایت خود تهیه نکنید سایت شما اصلا نمایش داده نمیشود.

نکته مهمی که اینجا مد نظر است کیفیت ارائه خدمات هاست میباشد. حتما قبل از خرید هاست از شرکت های میزبانی حتما تحقیقات لازم را به عمل بیارید.

طراحی سایت در شیراز باید آن قدر برای شما مهم باشد تا برای خود یک هاست عالی با بهترین و پر سرعت ترین خدمات خریداری کنید.

اگر سایت شما زمان نمایش به کاربران با سرعت کم لود شود باعث گرفتن نمره منفی در سئو سایت شما خواهد بود.

اگر نمیدانید چگونه یک هاست مناسب برای سایت خود تهیه کنید، حتما با مشاوران ما در تیم فنی آرتاکد تماس حاصل کنید.

حال اگر میخواهید بدانید چگونه فضای هاست خود را بهینه سازی کنید این مقاله را از دست ندهید.

2) خریداری یک دامین یا همان دامنه قبل از طراحی سایت شیراز :

دامین (domain) یا همان دامنه یک آدرس از سایت شما میباشد که با وارد کردن آن در مرورگر ها وب سایت شما نمایش داده میشود.

به طور معمول شرکت هایی که فروش هاست را بر عهده دارند، دامنه نیز برای شما ثبت میکنند.

دامنه ها را میتوان به صورت یک سال، سه سال و پنچ ساله ثبت و خریداری کرد. در خرید دامین حتما دو نکته را رعایت کنید:

  1. اسم مناسب که نشانگر اعتبار شرکت و یا برند شخصیتان میباشد.(ترجیحا مرتبط با عنوان کاریتان باشد)
  2. از شرکت هایی که معتبر هستند دامنه خود را خریداری کنید. ( این نکته را جدی بگیرید زیرا اکثر افرادی که از شرکت ها ی نا معتبر دامنه تهیه میکنند، با مشکلات زیادی روبه میشوند.)

ویژگی هایی که باید در طراحی سایت شیراز برای شما رعایت شود:

اکثر شرکت های طراحی سایت در سراسر کشور با رعایت ویژگی های مهم برای طراحی یک سایت حرفه ای اقدام شروع یک پروژه میکنند.

اما یک سری ویژگی های خاص در طراحی سایت ها وجود دارد. این ویژگی ها را برخی از شرکت ها یا نمیدانند یا رعایت نمی کنند. 

بیایید با این ویژگی های خاص که تیم آرتاکد آن ها را عایت میکندو وجه تمایز بین رقبا هست، بیشتر آشنا شویم.

پشتیبانی یکساله به صورت رایگان و نظارت 24 ساعته بر روی سایت طراحی شده:

در اصل پشتیبانی سایت یکی از مهم ترین بخش های طراحی یک سایت است. بله درست متوجه شدید جز بخش های پروژه است. 

خیلی از شرکت ها این پشتیبانی را برای مشتریان خود این بخش را انجام نمیدهند و یا به خوبی پیگیر آن نیستند. همین امر باعث شده تا اکثر مشتریان فکر میکنند اصلا پشتیبانی یک سایت یک بخش جدا است. 

در واقع پشتبانی سایت با سئو سایت متفاوت است. پشتبانی به معنای پیگیری سایت طراحی شده از هر نظر ( رفع خطا در بالا آمدن هاست_ رفع خطا در کد های نوشته شده و…) است.

تیم ما با نظارت کاملا دائمی بروی سایت شما پس از طراحی این نوید را به شما میدهد که به هیچ عنوان نگران پشتیبانی سایت خود نباشید.

هزینه های مناسب و کاملا بهینه برای طراحی یک سایت:

قیمت طراحی سایت برای تمامی مشتریان اهمیت بسیار زیاد دارد. همان طور که میدانید انتخاب یک شرکت طراحی سایت با قیمت های مناسب و کیفیت عالی خیلی کم پیدا میشود.

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی هایی که شرکت ما (آرتاکد) را با دیگر شرکت ها متمایز میکند طراحی سایت در سراسر کشور با قیمت مناسب و کیفیت عالی است.

تامین امنیت بالا برای همه وب سایت ها :

خدمات امنیتی باید در نهایت کیفیت صورت گیرد. زیرا اگر امنیت یک سایت به خطر بیوفتد، سایت مورد نظر از همه جهت ضربه میخورد. 

به عنوان مثال: اگر یک سایت توسط هکران هک شود، و یک سری کد های مخرب درون آن بارگذاری کنند. و شما دیر متوجه این قضیه شوید، مطمئن باشید که حداقل 1 هفته زمان میبرد تا رفع ایراد شود.

در ضمن اگر روی سئو سایت خود نیز کار کرده باشید. با وجود این اتفاق حدود 3 ماه زمان میبرد تا سایت شما به حالت قبل برگردد.

تیم حرفه ای طراحی سایت ما (آرتاکد) با نظارت کافی بروی سایت شما یک سایت امن برای شما محیا خواهد نمود.

دلایل مهم نیازمندی کسب و کار ها به طراحی سایت چیست؟

دلایل طراحی وب سایت برای انواع کسب و کار ها

همان طور که میدانید عصر امروزی عصر ارتباطات است. در واقع موقعیت برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی محیاست. اگر شما نتوانید از این موقعیت بسیار عالی بهره ببرید مطمئن باشید ضرر بزرگی کردید.

حالا چگونه میتوانید از این موقعیت عالی بهره کافی را ببرید؟ قطعا درست حدس زدید. شما با طراحی وب سایت در شیراز میتوانید به صورت کاملا حرفه ای با تمامی رقبایتان در هر سطحی چه مبتدی چه حرفه ای رقابت کنید.

شما با داشتن یک سایت حرفه ای میتوانید به راحتی تمامی محصولات و یا خدمات خود را در سطح وب به کاربران و مشتریان خود ارائه کنید.

آیا دیزاین سایت بروی افزایش میزان ترافیک و بازید وب سایت شما تاثیر دارد؟

از معیار های مهم سئوسایت از نظر گوگل چیدمان صفحات و ui ux یک سایت است. صفحات یک سایت باید به گونه ای باشد که علاوه بر بهینه بودن سورس و تصاویر، از ظاهری کاملا کاربر پسند بر خوردار باشد.

پس یک دیزاین حرفه ای میتواند یک مزیت عالی برای سایت و کسب و کار شما باشد.

تیم طراحی وب سایت در شیراز آرتاکد با استفاده از طراحان حرفه ای و گرافیست های با تجربه نوید طراحی یک سایت کاملا کاربر پسند را به شما میدهد.

یکی از مهمترین ملاک های گوگل بعد از بهینه بودن وب سایت و مناسب بودن محتوای یک سایت، دیزاین سایت و یا طراحی زیبا یک وب سایت می باشد.

چرا تیم آرتاکد را به عنوان یک شرکت طراحی سایت در شیراز انتخاب کنیم؟

طراحی سایت با آرتاکد

همان طور که میدانید شرکت های طراحی سایت در شیراز بسیار زیاد هستند، و انتخاب یک شرکت معتبر و در عین حال حرفه ای کار دشواری است.

شما باید قبل از اقدام برای طراحی سایت خود، حتما بقیه شرکت های طراحی سایت در شهر شیراز را با یک دیگر مقایسه کنید. این کار باعث میشود تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

حال چرا شرکت آرتاکد را انتخاب کنیم؟

از مهم ترین عواملی که شما تیم آرتاکد را انتخاب میکنید این است که تیم ما پس از طراحی سایت شما با تمامی جزئیات و مواردی درخواستی، ابتدا تمام موارد به رفته درون سایت را به شما آموزش میدهد.

سپس وب سایت شما را به مدت 6 ماه به صورت کاملا رایگان پشتیبانی میکند، که خدای نکرده اگر مشکلی برای سایت شما در این مدت زمان افتاد تیم فنی در کنار شما خواهد بود.

یکی دیگر از مواردی که باعث تمایز آرتاکد با دیگر شرکت های طراحی سایت میشود، سرعت انجام پروژه است. ما با داشتن یک تیم حرفه ای و کار آمد پروژه های خودمان را در کمترین زمان ممکن به مشتریانمان تحویل میدهیم.

این کار باعث میشود تا هم کارفرما و هم تیم آرتاکد اعتماد متقابل به دیگر پیدا کنند.

از دیگر تمایز های شرکت آرتاکد با دیگر رقبا این است که تیم طراحی ما علاوه بر هماهنگی برای طرح های اولیه سایت، یک سری طرح های پیشنهادی و خاص را به مشتریان معرفی میکند.

با این کار کارفرما قادر به انتخاب طرح دلخواه خود است، همچنین میتواند چندین طرح را انتخاب و سپس ترکیبی از آن را به تیم طراحی ارائه کند تا طبق نظر کارفرما پروژه پیش برود.

جزئیات مهم طراحی سایت در شیراز:

همان طور که میدانید برای طراحی و ساخت یک سایت حرفه ای حتما باید بسیار تخصصی به پروژه نگاه کرد.

پروژه طراحی سایت شما باید با جزئیات خاصی جلو برود تا یک سایت کاملا ایده ال و کاربر پسند را برای شما به نمایش بگذارد.

شما باید در ابتدا هدف خود را از طراحی سایت در شیراز مشخص کنید. این باید به گونه ای باشد که تک تک جزئیات مانند: چگونگی درآمدزایی با وب سایت خود، نجوه مدیریت آن، چگونی قرار دادن محصولات درون سایت، نحوه ارائه خدمات به مشتریان و… مورد بررسی قرار گیرد.

حال برای برخی از افراد مشخص کردن چنین اهدافی قدر سخت و زمان بر است. ما در شرکت طراحی سایت آرتاکد این کار را برای شما بسیار آسان کرده ایم.

به طوری که تیم مشاوره ما با وجود متخصصین کار بلد در تمامی حوزه های طراحی و ساخت وب سایت به صورت کاملا رایگان شما تا رسیدن به هدف نهایی راهنمایی خواهند کرد.

لازم به ذکر است که ساخت سایت و مدیریت آن با یک تیم متخصص، بی شک باعث رشد و موفقیت کسب و کار شما در بستر وب خواهد شد.

مهم ترین بخش پس از طراحی سایت در شیراز چیست ؟

مهم ترین بخش پس از راه اندازی سایت در شیراز

اگر بخواهیم همه مطلب بالا را پس از طراحی سایت خود به سرانجام برسانید، باید به فکر بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو باشید.

در واقع طراحی یک سایت بدون توجه به بهینه سازی آن به این معناست که شما نمی خواهید محصولات خود را به مشتریان خود بفروشید.

حال این بهینه سازی به چندین بخش مهم تقسیم میشود:

  1. افزایش سرعت لود سایت : در واقع معیار اکثر کاربران برای انجام یک فعالیت (خرید محصول _ مشاهده خدمات_ مطالعه مقالات و…) در سایت به سرعت لود بالای سایت شما بستگی دارد. هرچه قدر سرعت لود  وب سایت شما بالا تر امکان فروش محصولاتتان بیشتر خواهد بود.
  2. برقراری امنیت وب سایت : همان طور که میدانید هک و یا نفوز درون سایت ها امروزه با پیشرفت زبان های برنامه نویسی بسیار آسان شده است، اما مقابله با آن ها آسان نیست. اگر می خواهید وب سایتی کاملا امن از هر نظر داشته باشید باید یک پشتیبان عالی برای سایت خود مانند تیم آرتاکد داشته باشید.

تیم بهینه سازی یا همان سئو سایت آرتاکد با افرادی مجرب و به کار گیری بهترین و بروز ترین ابزار های حال حاضر دنیا سایت شما را تا رسیدن به بهترین رتبه خود یاری خواهد کرد.

وب سایت شما در شهر شیراز  با تیم سئو آرتاکد میتواند یکی بهترین سایت ها در نتایج گوگل باشد. همچین بهترین فروش یا ارائه خدمات را در بین دیگر رقبای خود داشته باشد.

سئو سایت در شیراز : 

سئو سایت در شیراز

همان طور که میدانید هر وب سایت پس از طراحی باید در زمینه فروش یا جذب مشتری اقدام های لازم را به عمل بیاورد.

حال چگونه؟

شما میتوانید با سئو سایت یا همان بهینه سازی سایت خود برای موتور های جست و جو گر مانند گوگل، در شهر خود همچون شیراز به بهترین درآمد فروش آنلاین برسید.

خدمات سئو در شیراز شامل چه مواردی است؟

خدمات سئو در شیراز میتواند شامل مواردی همچون: 

  1. بهینه سازی ساختار سایت در شیراز
  2. افزایش سرعت سایت در شیراز
  3. بهینه سازی سورس در شیراز
  4. بهینه سازی تصاویر در شیراز
  5. لینک سازی های داخلی و خارجی در شیراز
  6. پشتیبانی وب سایت در شیراز و… باشد.

پشتیبانی سایت در شیراز:

پشتیبانی سایت در شیراز

قاعدتا همه شرکت های طراحی سایت در شیراز، باید کار پشتیبانی سایت در این شهر را نیز در لیست خدمات خود به مشتری ارائه کنند.

در واقع امکان پیشرفت یک سایت بدون پشتیبانی تقریبا غیر ممکن است. زیرا برای نمایش بهتر در موتور های جست و جو و افزایش میزان ماندگاری کاربران در وب سایت، سایت شما باید بروز رسانی های مداوم داشته باشد.

این بروز رسانی ها امکان داشتن باگ و یا مشکلات برنامه نویسی هستند، اگر سایت شما یک پشتیبان قوی نداشته باشد، با مشکلات بسیاری روبه خواهید شد.

همان طور که میدانید زبان های کدنویسی و طراحی وب سایت همیشه در حال به روز رسانی هستند. برای استفاده از بهترین امکانات باید از آن ها استفاده کرد، اگر شما تیم پشتیبانی حرفه ای نداشته باشید قطعا از این امکانات بی بهره خواهید بود.

تیم پشتیبانی آرتاکد با کادر حرفه ای که در زمینه برنامه نویسی و طراحی سایت دارد میتواند بهترین خدمات پشتیبانی سایت را به شما ارائه کند.

بهینه سازی ساختار سایت در شیراز :

بهینه سازی ساختار سایت در شیراز

همان طور که میدانید ساختار یک سایت پس از طراحی آن نظر گوگل بسیار مهم است. حال اگر شما در وب سایت خود نکات ساختاری و گرافیکی همچون: نکات ui/ux سایت, استفاده از قالب مناسب, طراحی بصری حرفه ای و… را رعایت کنید.

میتوانید با بالا بردن میزان ماندگاری کاربران درون سایت خود اعتبار خود را هم از نظر کاربران و هم از نظر موتور های جست و جو مانند گوگل دو چندان کنید.

تیم طراحی گرافیکی و ساختاری آرتاکد با گرافیست های حرفه ای و با تجربه با بیش از 100 ها نمونه کار در زمینه طراحی سایت در شیراز، میتواند بهترین گزینه برای بهینه سازی ساختاری سایت شما باشد.

خلاصه و جمع بندی :

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با طراحی سایت در شیراز و مراحل طراحی آن آشنا کنیم.

توجه داشته باشید که انتخاب یک شرکت معتبر برای انجام خدمات طراحی سایت بسیار مهم است پیشنهاد میکنم که برای آشنایی بیشتر با نحوه انتخاب بهترین شرکت های طراحی سایت به این مطلب مراجعه کنید.

برای طراحی یک سایت حرفه ای و کاملا دلخواه در شهر شیراز و یا حتی سراسر استان شیراز همین حالا به ما یعنی تیم حرفه ای طراحی سایت و برنامه نویسی آرتاکد مراجعه کنید. 

لیست مقالات مرتبط :

طراحی پلاگین وردپرس صورت اختصاصی 

طراحی سایت در قزوین 

سفارش طراحی سایت در کرمانشاه 

طراحی سایت در همدان

طراحی سایت در کرمان

35 پاسخ

  1. با سلام من ابتدا باید به شما تبریک بگم که به این قشنگی و کاملی این مقاله رو نوشتید واقعا تو زمینه طراحی سایت یک مقاله به این جامعی کم پیدا میشه. یک سوال از خدمتتون داشتم شما طراحی سایت در شیراز رو با سئو انجام میدید یا بدون سئو چون خیلی از جا ها که من تماس گرفتم خدمات سئو انجام نمیداند.

    1. سلام و درود
      ابتدا از لطفی که به ما دارید بسیار خرسندیم و خوشحالیم که این پست تونسته هدف خودشو منتقل کنه … درباره خدمات طراحی سایت و سئو هم باید خدمتتون عرض کنم که تیم آرتاکد در هر دو زمینه طراحی سایت و سئو در شیراز فعالیت مستمر دارد برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتونید با این شماره تماس بگیرید 09391079393

  2. من واقعا بسیار لذت بردم این نوع مقاله نویسی که تمامی جزئیات رو به خوبی شرح میده منو به وجد میاره مخصوصا تو زمینه طراحی سایت در شیراز که واقعا سخته

    1. سلام و درود
      ممنون از شما بابت حسن نیتتون … اگر علاقه مند به مطالعه بیشتر مقالات درباره طراحی سایت هستید میتونید به این صفحه مراجعه کنید

    2. خوشحالیم که این پست به نظرتون عالی اومده … تیم ما با این نظرات مثبت روحیه میگیره

  3. سلام من خیلی خوشحالم واقعا تازه فهمیدم که تو شهر خودمون یعنی شیراز چه جوری باید طراحی سایت رو انجام بدم کاملا مفهوم بود ممنون

  4. با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    بنده میخواستم یک سایت برای کسب و کارم طراحی کنم اما نمیدونستم باید چه جوری اقدام کنم من زمینه ی کاریم فروش محصولات خانگی خواستم ببینم که آیا شما در زمینه طراحی سایت فروشگاهی در شیراز هم فعالیت میکنید یا خیر.

    1. سلام و درود
      بله قطعا شرکت آرتاکد در زمینه طراحی سایت فروشگاهی در سراسر ایران همچون شیراز نیز فعالیت داره برای ثبت سفارش و مشاوره رایگان خودتون میتونید با شماره 09391079393 تماس بگیرید

  5. سلام ببخشید هزینه طراحی سایت در شیراز الان چه قدر شده چون داخل مقاله درباره هزینه ها صحبت نکردید

    1. سلام و درود
      درباره تعرفه های طراحی سایت در شیراز ما به صورت جداگانه به نسبت نیاز مشتریانمون مشاوره میدیم البته به صورت رایگان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ها با این شماره تماس بگیرید : 09391079393

  6. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تیم آرتاکد
    من قصد راه اندازی یک سایت رو تو شهر شیراز دارم و میخواستم یک جوری باشه که کاربران ما بتونن داخلش یک کانت اختصاصی برای خودشون بسازن زمنیه کاری ما ارزدیجتال هست خواستم بدونم که با وردپرس این سایت بیاد بالا بهتره یا کدنویسی اختصاصی

    1. سلام و درود
      ابتدا جا داره بابت لطفی که به تیم ما دارید از شما تشکر کنم … درباره نحوه راه اندازی سایتتون هم به این صورت و این جا نمیشه توضیح داد برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره و مشاوره کاملا رایگان حتما با این شماره تماس بگیرید : 09391079393

  7. سلام اول میخواستم تشکر کنم چون این مطلبون واقعا کامل بود و این که یک سوال داشتم از خدمتتون خواستم ببینم برای طراحی سایت در شهر خودمون شیراز اول باید هاست و دامین بخریم یا باید اول مراحل طراحی طی بشه و بعد اونارو خریداری کنیم؟

    1. سلام و درود
      خوشحالیم مطلبمون مورد توجه شما قرار گرفته …. درباره سوالتون هم باید بگم ابتدا متناسب با نام کسب و کار و یا برند شما اول هاست و دامین براتون خریداری میشه و سپس به سراغ مراحل طراحی سایت میریم

  8. با سلام ما یک شرکت در حوزه قطعات خودرو هستیم و قصد طراحی و راه اندازی سایت در خود شهر شیراز رو داشتیم خواستیم ببنیم که شما در این زمینه خودرو فعالیتی داشته اید؟ و این که بنده لیست قیمت از شما در مقاله مشاهده نکردم اگر ممکن است یک لیست قیمت درون سایت یا همین پست قرار دهید ممنون میشویم

    1. سلام و درود
      یک از تخصص های ما طراحی سایت فروشگاهی که شامل قطعات خودرو و لوازم جانبی آن در شهر شیراز است. برای مشاهده نمونه کار های سایت فروشگاهی به صورت اختصاصی یا با وردپرس میتوانید به صفحه نمونه کار طراحی سایت ما مراجعه کنید. درباره قیمت طراحی سایت در شیراز نیز با خدمتتان عرض کنم که ما به دلیل نوسانات قیمت نمیتوانیم قیمت ثابتی را درون سایت قرار دهیم ما با توجه به نیاز مشتری فاکتور لازم را با بروز ترین هزینه ها صادر خواهیم کرد برای کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل کنید: 09391079393

  9. سلام بنده یک شرکت تجاری در زمینه مواد اولیه آلومینیوم در شیراز دارم خواستم ببینم شما میتونید برام یک سایت در این زمینه طراحی کنید

    1. سلام و درود
      بله قطعا یکی از فعالیت های مهم تیم آرتاکد طراحی سایت شرکتی در شیراز است شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل کنید: 09391079393

  10. سلام خواستم ببینم طراحی سایت داینامیک یا پویا در شیراز چگونه انتخاب میشه ؟ و از نظر قیمت یا هزینه های طراحی با سایت های استاتیکی چه قدر تفاوت قیمت داره ؟

    1. سلام و درود
      ببنید طراحی سایت در شیراز به گونه ای انجام میشود که طبق نیاز مشتری نوع طراحی برای ما مشخص میشه در کل طراحی سایت به صورت داینامیک یا پویا از سایت های استاتیک بیشتره اما امکان این که بخواهیم قیمت دقیق بگوییم وجود ندارد زیرا به نسبت نیاز مشتری با افزودن المان های متفاوت قیمت ها نیز متفاوت میشوند. حال این قیمت چه در شیراز و چه در شهر های دیگه کاملا به این قضیه بستگی دارد.
      شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت دقیق طراحی سایت داینامیک در شهر شیراز با این شماره تماس بگیرید: 09391079393

  11. سلام ببخشید راه اندازی یک پلتفرم آنلاین برای مدارس چه قدر زمان میبره و این با چه روش طراحی بشه بهتره ؟

    1. سلام و درود
      این گونه پلتفرم ها در واقع یک جورایی مثل اپلیکیشن ها عمل میکنند و طراحی همچین وب سایت هایی زمان بیشتر نسبت به سایت های دیگه میبره و نسبت به نیاز مشتری میتونه این زمان متغییر باشه یک چیزی در حدود 3 الی 4 هفته کاری. برای روش طراحی هم این نوع پلتفرم ها به صورت اختصاصی طراحی میشن و نیاز به کد نویسی اختصاصی دارن

  12. با سلام واقعا یک وبلاگ عالی درباره راه اندازی یک سایت در شهر بزرگ شیراز این است! بعلاوه وبسایت شما خیلی سریع بالا میاد!
    از چه میزبانی استفاده می کنید؟ ای کاش وب سایت من به همان سرعتی که شما لود می شد لود می شد

    1. سلام و درود
      ممنون از این همه لطفی که به ما داشتید بنده و تیم آرتاکد هم روی طراحی سایت در شیراز خیلی وقت گذاشتیم خوشحالم که مورد توجه شما قرار گرفته… درباره استفاده کردن ما از سرویس میزبانی باید بگم همیشه سرعت لود سایت به سرویس میزبانی ربط نداره بلکه به عواملی چون بهینه سازی سورس، بهینه سازی تصاویر، استفاده از cdn و…. هم ربط داره آرتاکد برای تمامی وب سایت هایی که طراحی میکنه این موارد رو رعایت میکنه و سرعت لود اون ها هم بالا میره

  13. با سلام یک سری از شرکت های طراحی سایت در شیراز هستن که پروژه ها رو خیلی زود تحویل میدن خواستم ببینم شما هم این طور هستید؟

    1. سلام و درود
      البته که ما پروژه های طراحی سایتمونو تا جای ممکن سریع به دست مشتری می رسونیم اما بستگی به نوع پروژه این که با وردپرس باشه یا اختصاصی و یا این که همه کار ها طبق روال پیش برن ما هم سریع پروژه ها رو تحویل میدهیم لازم به ذکر میدونم اینم هم بگم که برای تیم ما کیفیت خیلی مهم تر از تحویل دادن فوری است

  14. سلام من یک سایت خدماتی در شیراز دارم الان حدود یک سال میشه که بعد از راه اندازیش بهش دست نزدم میخواستم ببینم شما میتونید روی سئو سایتم کار کنید اصلا خدمات سئو در شیراز دارید

    1. سلام و درود
      بله دوست عزیز ما خدمات سئو در شیراز رو بعد از طراحی سایتامون به تمامی مشتریان خودمون پیشنهاد میکنیم چون سایت بدون سئو اصلا معنی نداره … خدمات سئو ما در شیراز شامل : دو بخش داخلی و خارجی میشه که به صورت یک پروسه 6 الی 8 ماهه انجام میشه برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات سئو با شماره 09391079393 تماس حاصل کنید

  15. سلام من میخواستم ببینم کسب و کار قوی دارم آیا لازم باز سایت بزنم ؟ چون خیلی از همکارانم در شیراز سایت طراحی کردن و فروششون بیشتر شده مال منم بیشتر میشه

    1. سلام و درود
      بله قطعا امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد افزایش فروش آنلاین خیلی از کسب و کار ها هستیم. البته لازم به ذکر است که تنها با طراحی سایت در شیراز نمی تونید فروش خودتون را بالا تر ببرید لازمه افزایش و چندین برابر شدن فروش آنلاین شما به کار کردن روی سئو سایتتان بستگی دارد.

  16. با سلام و عرض خسته نباشید خدمت گروه آرتاکد میخواستم ببینم چه تعداد صفحه برای یک وب سایت مناسب است؟

    1. سلام و دورد
      تعداد صفحاتی که برای یک وب سایت مناسب است، بستگی به نوع و محتوای وب سایت شما دارد. در واقع، هدف از طراحی یک وب سایت باید محتوای مفید، جذاب و قابل دسترس برای کاربران باشد. با این حال، می‌توانید با رعایت محتوا و اهداف وب سایت خود، به تدریج تعداد صفحات خود را افزایش دهید.
      برای مثال، یک وب سایت شرکتی در شیراز ممکن است به چندین صفحه از جمله صفحه اصلی، درباره ما، خدمات، محصولات، تماس با ما و … نیاز داشته باشد. در حالی که یک وبسایت شخصی ممکن است شامل تنها چند صفحه یا حتی یک صفحه باشد.
      بنابراین، بستگی به نوع بیزینس شما دارد که به چه تعداد برگه نیاز دارید.

  17. با سلام میخواستم ببینم اگر اقدام به طراحی سایت کنم چطوری می‌توانم به طور کامل فرآیند طراحی وب سایت را مدیریت کنم؟

    1. سلام و درود
      با برنامه ریزی و محاسبه زمان، هزینه، و ریسک های مربوط به پروژه، شما میتوانید به طور کامل فرآیند طراحی وبسایت را مدیریت کنید. همچنین از ابزارهای مدیریت پروژه مانند Trello و Asana نیز میتوانید برای مدیریت و پیگیری پیشرفت پروژه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *